نوع جدیدی از آیپد مینی 6 با نمایشگر پروموشن 120 هرتز ساخته می‌شود
نوشته شده توسط : Arfi :)

چندی پیش کمپانی اپل یک آیپد مینی با صفحه نمایش 8.3 اینچی رونمایی کرد. اما بعد از عرضه این محصول گزارشات مختلفی درباره اسکرول ژله ای از سوی کاربران منتشر شد درواقع این مشکل در زمان پیمایش صفحه بوجود می آید و سمت راست صفحه نمایش سریع تر از سمت چپ به بالا و پایین اسکرول می شود یعنی زمانی که تبلت را به صورت عمودی در دست گرفته اید این حالت پیش می آید. این کمپانی طی گزارشی اعلام کرده است که نمایشگر این آیپد مشکلی ندارد و کارکرد آن صحیح است. اکنون به نظر می رسد این غول فناوری در حال کار بر روی یک مدل جدید از سری آیپد مینی 6 است که ظاهرا مشکل اسکرول ژله ای را نخواهد داشت.

نوع جدیدی از آیپد مینی 6 با نمایشگر پروموشن 120 هرتز ساخته می شود
صفحه نمایش پروموشن به شکلی طراحی شده که نرخ تازه‌سازی آن متغیر بوده و زمانی که محتوای روی صفحه به نرخ تازه‌سازی بالایی نیاز نداشته باشد، حتی تا 10 هرتز هم کاهش می‌یابد. این بدان معناست که سیستم به طور خودکار فعالیت‌ها و نرخ تازه‌سازی مناسب را تشخیص می‌دهد و به دستگاه کمک می‌کند تا انرژی ذخیره شده در باتری را هم به شکل بهینه‌تری مصرف کند.

طبق اطلاعات جدید، اپل در نظر دارد آیپد مینی جدیدی تولید کرده و در آن به جای صفحه نمایش 60 هرتز فعلی از صفحه نمایش پروموشن 120 هرتز استفاده کند. این همان صفحه نمایشی است که اپل از سال 2017 در مدل‌های مختلف آیپد پرو مورد استفاده قرار می‌دهد و گوشی آیفون 13 پرو و پرو مکس هم امسال با این نوع از نمایشگر عرضه شده‌اند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: اپل , گوشی هوشمند , تبلت , لپ تاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: